• Txema

    Error: Twitter no responde. Por favor, espera unos minutos y actualiza esta página.

NO HI HA UN PAM DE NET

See on Scoop.itTxemabcn

NO NI HA UN PAM DE NET

Soc un funcionari públic, metge d’Atenció Primaria i cobro un complement de exclusivitat.

Dons be durant l’any 2008 mentre treballava adscrit a la Regió Sanitaria per dirigir el Pla d’immigració i cooperació de les comarques de Girona, al departament de salut va demanar-me la meva col•laboració com assessor tècnic dels Plans Directors d’immigració i Cooperació del Departament de salut de Catalunya.

En el curs de aquest assessorament s’ha me va demanar la meva implicació i participació en la negociació de un “Conveni de col•laboració entre el departament de salut de la generalitat de Catalunya i la fundació “la caixa” per a la implementació d’un projecte de mediació intercultural en l’àmbit sanitari a Catalunya” per un valor inicial de 1.317.279 €

Un bon dia la directora del Pla Director d’Immigració del departament de salut va enviar-me l’esborrany del conveni perquè el valores.

Imagineu la meva gran sorpresa, quant vaig veure que, en el pressupost del conveni hi havia el meu nom i cognom amb la xifra total de 51.251 € al costat, un apetitós sobresou a cobrar per les tasques de coordinació de tres cursos formatius, conjuntament amb dues altres persones també funcionaries publiques com jo.

Per orientar-vos: tres cursos de 200 hores de promig costaven la “friolera“ xifra de 553.661 €, dels quals; nomes 41.400 € el 5,4 % del total del pressupost dels cursos es destinaven al professorat , mentre que les tasques de secretaria, administració, supervisió, avaluació i coordinació del curs es repartien el disbarat de 553.661 € , exactament el 71,28 % de pressupost total.

Acceptar allò hagués significat prevaricació i estafa publica per la meva part a mes, no entenia com el departament de salut me proposes tal disbarat. A mes aquell pressupost mostrava una mala distribució de sous i eficiència “cero patater”o. Tot sorprès vaig trucar per telèfon al cap d’àrea sanitari del servei català de la salut per recordar-l’hi que com a funcionari de cap manera podia cobrar res i que fotessin el fotut favor de traurem de aquell pressupost. Posteriorment vaig denunciar-ho com a membre al comitè pedagògic del curs que no ho va acceptar fer-ho constar amb acta. Cal recalcar que en aquell pressupost hi havia treballadors públics com jo que s’enduien per exemple un sobresou de 93.000 € per coordinar tres cursos de 200 hores, un altre que com secretaria dels cursos s’emportava 88.592 €.

El resultat de tot això es que totes les institucions publiques implicades en el conveni: tant al Pla Director d’Immigració (PDI), com el l’Institut d’Estudis de la Salut (IES).i posteriorment la delegada territorial de salut de Girona varen apartar-me de les meves funcions. Podríem dir que en varen aparcar dintre de un armari i lo mes sorprenen; quant vaig denunciar-ho tot a la consellera per correu Electronic, aquesta Señora tampoc va tenir la dignitat de contestar-me. Fins i tot gent del Departament de Salut va arribar a suggerir-me que o cobres , dons sempre es pot al•legar que les tasques les fas fora del horari de funcionari públic.

Pues be, ara que tinc l’oportunitat de fer-ho públic a la vostre pagina Web he cregut oportú denunciar-ho.

Mentre i des de llavores sempre m’estic fent la mateixa pregunta:

Que ha passat amb aquest conveni, com s’han gastat els cales i amb quina eficiència?

No en tinc ni idea però Ja os ho podeu imaginar.

salut i plaer

Auquer Framis

See on docs.google.com

Responder

